Kako bi naša usluga cjelovite podrške bila što kvalitetnija i učinkovitija omogućili smo različite načine komuniciranja s korisnicima, u skladu sa suvremenim tehnologijama i sredstvima komunikacije. Korisnicima su na raspolaganju slijedeći načini komuniciranja:
TELEFON: Radno vrijeme (Ponedjeljak – Petak) : Od 08,30 sati – do 16, 00 sati!
Telefonski broj podrške: 01 6554 283
FAX: Radno vrijeme (Ponedjeljak – Petak) : Od 08,30 sati – do 16, 00 sati!
Telefonski broj za fax. uređaj: 01–6520 767
ELEKTRONIČKA POŠTA: podrska@euro-tera.hr
Adrese elektroničke pošte za određena područja djelovanja:
WWW STRANICE: www.euro-tera.hr
Na WWW stranicama Euro Tera d.o.o. mogu se naći savjeti, odgovori na često postavljana pitanja, najnovije verzije programske podrške i druge informacije koje mogu biti od pomoći korisniku.
VAŽNO: Korisnicima se preporuča da koriste ovdje navedene načine komuniciranja s odijelom za podršku. Tim putem će dobiti najkvalitetniju uslugu za rješavanje Vaših upita, zahvaljujući tehnološkim i organizacijskim rješenjima koja su primijenjena kod navedenih načina komunikacije.
Radi bržeg i kvalitetnijeg rješavanja problema, prije kontaktiranja tehničke podrške potrebno je pribaviti slijedeće informacije: serijski broj uređaja na kojem se prijavljuje problem, naziv i adresu organizacije, ime, telefonski / telefaks broj i e-mail adresu kontakt osobe, te kratki opis kvara.
|